REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
Strona jest własnością
Everything4you Krzysztof Pietruszka

Stroma 16/7

85-158 Bydgoszcz

NIP 6842472961
REGON 382753278

Strona, znajdująca się na stronie pod adresem  everything4you.pl  wykonuje usługi, pośredniczy i pomaga w zakresie organizowania zakupu odzieży, bizuterii,artykułów dziecięcych ,kosmetyków oraz akcesoriów domowych.

Poprzez zamówienie usługi kupujący, nie kupuje w sklepie produktu, a zleca:

*pomoc w zawarciu umowy z dostawcą zagranicznym na terenie Unii Europejskiej oraz spoza terenu Unii Europejskiej (Hong Kong, Chiny)
* pomoc w przekazaniu niniejszemu dostawcy kwoty za produkt w celu przekazania zamówionych produktów na adres kupującego/zamawiającego (cena widoczna na stronie jest ceną całkowitą za produkt oraz wykonaną usługę)

-       udzielenie pomocy osobie zamawiającej przy ewentualnej procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub w przypadku chęci zwrotu produktu  dostawcy zagranicznemu.
everything4you  umożliwia opłacenie zamówionej usługi za pomocą przelewu na konto bankowe.
Procedura składania i realizacji zamówień
 Zamówienie usługi można składać za pomocą strony www.everything4you.pl 
 Wszystkie zamówione produkty wysyłane są przez dostawcę zagranicznego za   pośrednictwem poczty lotniczej. Końcową fazę dostawy realizuje Poczta Polska.
 Firma prowadzi tylko usługi internetowe, nie ma możliwości indywidualnego odbioru towaru.
Wysyłka
Zamówienia są wysyłane z magazynu dostawcy zagranicznego. Szacowany czas dostarczenia przesyłki przez pocztę lotniczą to 15 do 35 dni roboczych (dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku).Jeśli produkt do tego czasu nie dotrze prosimy o kontakt z nami.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA
 Towar wskazany do zakupu przez naszą firmę jest zlecany do wysyłki w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania zapłaty na naszym koncie bankowym
Dostawcy realizują wysyłki towarów w terminie od 3 do 10 dni roboczych od momentu otrzymania zlecenia.
Przybliżony termin dostawy ze względu na wysyłkę z zagranicy wynosi od 15 do 35 dni roboczych.
Jeżeli klient nie odbierze paczki w terminie (2 x awizo) i zostanie zwrócona ona do producenta to sprzedawca nie zwraca pieniędzy za zakupiony towar.
75% standardowych wysyłek pocztowych jest realizowanych najczęściej w ciągu 15-35 dni roboczych
Jeżeli jakiś produkt nie dojdzie w ciągu 60 dni roboczych ,dostawca zwróci pieniądze za niedostarczony produkt.

Zwrot pieniędzy za opłacony a nie dostarczony produkt realizowany jest po upływie 60 dni roboczych od daty zakupu.

Procedura reklamacyjna:

 Zamawiający może składać usługodawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy za pośrednictwem adresu email  lub w formie pisemnej na adres firmy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,nr zamówienia,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana na adres email,z którego została zgłoszona reklamacja lub pisemnie jeśli była złożona pisemnie.
Wszystkie koszty odesłania reklamowanej rzeczy pokrywa kupujący.
Procedura reklamacji, gwarancji, zwrotu u dostawcy zagranicznego
Procedura gwarancji/reklamacji jest rozpoczynana w następujących zdarzeniach:
*Dostarczony produkt jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo

*przesyłka została zagubiona

*gdy przez pomyłkę zostanie wysłany inny produkt

 Nowy produkt zostanie wysłany po odesłaniu uszkodzonego.Czasami, gdy koszt wysyłki jest nieopłacalny, niezgodny z zamówieniem produkt zostawiany jest zamawiającemu na "pamiątkę".
Podatki i cło
Zamówiony produkt może zostać zatrzymany do kontroli celnej. Usługodawca  pomaga w zamówieniu oferowanych przedmiotów na użytek własny Klienta. Jeśli produkt zostanie poddany kontroli celnej zamawiający(usługobiorca) zobowiązany jest powiadomić firmę Everything4you aby w zakresie świadczonej usługi przesłał wymagane przez urząd celny dokumenty. Zachęcamy wszystkich zamawiających do zapoznania się z obowiązkami oraz ograniczeniami urzędu celnego przy sprowadzaniu produktów spoza Polski. Właściciel firmy Everything4you nie odpowiada za produkty, które zostały skonfiskowane jeśli klient nie dopełnił wszystkich wymaganych przez Urząd Celny formalności. Czynności celne i ewentualne opłaty z tego tytułu są  w gestii zamawiającego.

Zgodnie z postanowieniami art. 23 i art. 24 Rozporządzenia Rady(WE) Nr 1186/2009 z dnia 16 listopada 2009 r. ustanawiającego wspólnotowy system zwolnień celnych zwolnione z należności celnych przywozowych są przesyłki zawierające towary o niewielkiej wartości (wysyłki komercyjne, np. rzeczy zmówione przez Internet - zamówienie wysyłkowe) wysyłane bezpośrednio z państwa trzeciego do odbiorcy znajdującego się we Wspólnocie. Za „towary o niewielkiej wartości” uważa się towary, których rzeczywista wartość nie przekracza 150 EUR na przesyłkę. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie lub w przypadku odmowy jej przyjęcia , przesyłka wraca do nadawcy, w tym przypadku kupujący zostaje obciążony kosztami przesyłki zwrotnej oraz ewentualnymi kosztami ponownej wysyłki do adresata.


Koszyk  

Brak produktów

Dostawa Zł 0,00
Suma Zł 0,00

Koszyk Realizuj zamówienie